Enkelblessure

Enkelblessure

Jouw enkelblessure behandeling bij Fysiotherapie van Nimwegen

Iedereen maakt het wel eens mee: je loopt een stoepje af en je maakt een misstap, op straat of op het sportveld, en knap-zwik, daar klapt je enkel dubbel en zak je er doorheen, het doet goed pijn en je kunt er nauwelijks op staan. Je bent niet de enige, dit is namelijk een van de meest veel voorkomende (sport)blessures. Je wilt zo snel mogelijk weer beter worden en zorgen dat dit je niet nog een keer overkomt. Dan is het belangrijk om je klachten snel te laten behandelen. De fysiotherapeuten van Fysiotherapie Van Nimwegen helpen je hierbij door je enkel snel en kundig te behandelen.

Waarom naar de fysiotherapeut?

Veel mensen lopen onnodig lang met een enkelblessure rond, soms zelfs wel wekenlang. Vaak denken zij dat het vanzelf overgaat, maar dit is meestal niet het geval. Een van de grootste risico’s bij een verstuikte enkel is dat je er nog eens  doorheen gaat, waarna het herstel nog langer duurt. Wil je echt voorgoed van je klachten afkomen, breng dan een bezoek aan een professionele fysiotherapeut.

Een fysiotherapeut helpt je klachten te verminderen en uiteindelijk te laten verdwijnen. Wij begeleiden je door het hele traject heen. Onze fysiotherapeuten geven je tips voor wat je moet doen en niet moet doen tijdens het sporten, wij gaan voor een duurzaam herstel, om te voorkomen dat je nogmaals door je enkel gaat. We maken je enkel en de rest van het been en het lichaam sterker. Is je lichaam sterker, dan neemt de kans af dat je enkel omzwikt. Wij denken en werken met jou aan het hele plaatje.

Heb jij je enkel verzwikt? Zorg voor jezelf. Maak die afspraak!

Heb jij je enkel verzwikt, een rare beweging gemaakt of pijnklachten die niet verdwijnen, blijf daar niet langer meer rondlopen, ook al is de pijn licht. Wij onderzoeken je graag en helpen je op weg. Maak die afspraak bij Fysiotherapie Van Nimwegen met een van onze therapeuten, en wij zorgen ervoor dat de klachten verminderen en verdwijnen. Vooral zorgen we ervoor dat je deze klachten in de toekomst niet meer zult hebben.