Hielspoor

Hielspoor

Hielspoor behandelen

Bij hielspoor-klachten lijkt het soms net alsof je op scherpe messen loopt. De pijn begint vaak al direct in de ochtend tijdens het opstaan en blijft de hele dag aanwezig. Soms kunnen pijnklachten zelfs zo hevig zijn, dat je niet eens kunt staan. En doe je niets aan deze klachten? Dan kan je er heel lang last van houden waardoor je flink beperkt wordt in datgene wat je wil doen. Omdat je dit natuurlijk wil vermijden, raden wij je aan een hielspoor-behandeling te ondergaan bij Fysiotherapie Van Nimwegen

De diagnose van hielspoor

De symptomen van hielspoor zijn vaak zo specifiek, dat het niet moeilijk is deze aandoening te diagnosticeren. Bij hielspoor heb je pijn onder de hiel bij het staan en het lopen. De meeste mensen met hielspoor komen met hun klachten bij de huisarts of fysiotherapeut terecht. De huisarts of de fysiotherapeut stelt de diagnose hielspoor en hierna is het tijd voor de volgende stap: de behandeling.

De behandeling van hielspoor

Hielspoor-klachten kunnen heel heftig zijn, maar gelukkig zijn er diverse manieren om je van hielspoor af te helpen. Zo kun je bij Fysiotherapie Van Nimwegen een fascia en triggerpoint-massage krijgen, en ook is het mogelijk door rekoefeningen de pijn te verminderen. Tevens kan je bij Fysiotherapie Van Nimwegen terecht voor dry-needling, dit is ook een zeer effectieve behandelingsmethode voor hielspoor.

We overleggen welke behandeling het beste bij je past en bekijken samen op wat voor manier je klachten bestreden kunnen worden. Welke behandeling je ook krijgt, wij streven naar het beste resultaat: een pijnvrij leven, zonder hielspoor.

Vragen?

Wil je meer weten over het behandelen van hielspoor bij Fysiotherapie Van Nimwegen? Neem contact met ons op, onze therapeuten staan voor je klaar en vertellen je graag meer over onze behandelingen. Wil je direct een afspraak maken met een van onze professionele fysiotherapeuten in Almere? Ook dan kun je contact met ons opnemen. Wij ontvangen je graag op korte termijn in onze praktijk.